PENGALAMAN PERTAMA SAYA BUAT RAWATAN DI MARISSA AESTHETICS SAYA MERASAKAN SANGAT SERONOK

Kita selalu mempunyai masalah dalam memilih klinik kecantikan bukan?
Kat  sini mari saya nak ceritakan pasal rawatan di Marissa Aesthetic!
Kisahnya bermula apabila student saya memanggil diriku MADAM PANDA!

 NURSHAHIRA 

Umur saya adalah 35 tahun dan juga merupakan seorang pensyarah di sebuah kolej.Ceritanya disini,saya mempunyai kelopak mata yang sangat teruk! Sehinggakan boss saya sendiri ingatkan saya selalu tidak sihat apabila masuk office huhuhhu....Ya Allah bukan itu sahaja hampir semua student saya di sini gelarkan saya Madam Panda.Yelah walaupun mereka tidak cakap secara depan-depan tapi masih saya dapat dengar apa yang mereka cakap di belakang saya.Sumpah! saya rasa sedih sangat dengan orang sekeliling. Mulanya,saya ingatkan kelopak mata ini tidak terlalu teruk tapi sampaikan student pun tidak ada mood nak belajar setiap kali saya masuk ke kelas.Bertambah sedih lagi ada sesetengah student buat hal sendiri seperti tidak menghiraukan saya di hadapan kelas.

Disebabkan saya tidak tahan lagi digelar Madam Panda, jadi saya mula mencari rawatan menghilangkan kelopak mata di Facebook. TIBA-TIBA saya terjumpa page Rawatan Kelopak Mata di Marissa.Rupa-rupanya, Marissa Aesthetic ini sangat terkenal lah.Bayangkan sampaikan ARTIS terkenal pun buat rawatan kecantikkan disini! Saya baca komen  daripada pelanggan pun ramai yang berpuas hati dengan rawatan di sini. Lalu,  apa lagi? Saya terus tekan borang link untuk membuat temujanji di Marissa...Alhamdullilah setelah saya bagi nombor telefon , staff di Marissa Aesthetic dengan segera menghubungi saya balik .Dan, saya terus membuat temujanji dengan salah satu konsultan di Marissa Aesthetic.

PERBUALAN CONSULTANT ONLINE BERSAMA CUSTOMER




SAYA MERASAKAN SANGAT TERUJA BERCAMPUR TAKUT SEMASA DALAM  KAPAL TERBANG DARI JOHOR KE KLIA  UNTUK PERGI KE MARISSA AESTHETICS!

Jadi saya dengan seorang dirinya menempah tiket dari Johor ke KLIA semata-mata nak buat rawatan kelopak mata saya. Semasa naik flight saya merasakan  sangat teruja! Yelah mesti seronok nak merawat kelopak mata saya ni! Huarrrrr rasa seram sejuk la pula ditambah lagi bermacam-macam perasaaan  sebelum sampai ke KLIA.





Setibanya saya di KLIA, saya terus dijemput oleh staff Marissa Aesthetics. Saya rasa suka dan selesa dengan servis yang Marissa Aesthetic sediakan.Yelah sampaikan sanggup jemput saya pergi ke Marissa tau! Bukan semua klinik Aesthetic seperti MARISSA ni! . Perjalanan saya ke Marissa Aesthetic ditemani dengan staff Marissa yang ramah mesra.

Untuk pengetahuan semua ,saya baru kali pertama ke Marissa Aesthetic. Sebenarnya saya agak cerewet dalam  membuat pilihan rawatan.Sebabnya mata merupakan organ yang sangat bernilai untuk manusia.Sukar untuk mencari doktor pakar yang sangat bertauliah dan berpengalaman pada masa kini, dalam merawat kelopak mata. Tetapi dengan Marissa tidak lagi,kerana saya sangat percaya dengan doktor pakar disini.

SAYA TIDAK RASA JANGGAL KALI PERTAMA JUMPA DENGAN STAFF MARISSA !


Saya merasakan sangat gembira sebab staff disini sangat beramah mesra dengan saya seolah-olah saya ini rakan mereka.Staff disini juga  melayan saya dengan baik sekali apabila saya baru sampai di Marissa.Sebenarnya, sebelum sampai lagi pihak Marissa Aesthetik bagi message reminder samada saya jadi datang ke tidak ke Marissa Aesthetic.Maka, dari situ dah taulah staff-staff mereka macam mana. Jadi saya bertambah yakin dengan membuat rawatan disini.











Selepas itu, saya pun terus masuk bilik doktor untuk konsultasi .Haa lupa nak cakap doktor di sini sangat lemah lembut orangnya serta peramah dengan saya semasa memberi keterangan mengenai masalah  kelopak mata yang saya hadapi. Huhuhuhu... Kemudian doktor terus cek dan menggunakan 3D Scan kulit wajah (bahagian mata). Dari scan analisis ini,saya dapat melihat sejauh manakah kejatuhan kelopak mata dan kandungan kolagen dalam kulit sekitar mata.







Wow! saya merasakan tidak sakit langsung semasa rawatan sedang dijalankan tau! Mujurlah di Marissa Aesthetic ada pelbagai teknologi terkini untuk membuang lebihan lemak terkumpul di kelopak mata saya ini. Sambil doktor melakukan rawatan keatas mata saya sempat lagi doktor beritahu saya yang dia menggunakan kaedah fibreoptik laser yang dipancarkan di bawah kulit dan memecahkan lemak.





Sumpah saya cakap sekali lagi, rawatan disini tidak menyakitkan dan tidak membahayakan. Yang penting hasilnya baik, berkualiti tinggi dan cepat. Hah sebelum saya lupa, rawatan kelopak mata saya ini tiada langsung kesan sampingan tau! Saya sangat berpuas hati sebab masalah saya dah tiada. Jadi kurang lah sedikit beban saya selama ini...Jadi selepas pembedahan tu kan saya sudah boleh  pergi berkerja seperti biasa sejurus menjalani rawatan…HEHEHEHE…


Di bawah ini saya selitkan gambar sebelum dan selepas saya membuat rawatan di Marissa Aesthetic.Tadaa…KINI KELOMPAK MATA SAYA SUDAH TIADA LAGI.

Untuk keterangan lanjut saya sertakan link dibawah. Silalah tekan link dibawah ini.
Image result for arrow gif animation

http://marissaskin.my/rawatan-kelopak-mata-di-marissa-aesthetic/

Sekiranya awak semua berminat dengan rawatan dan product Marissa
Di bawah ini saya telah sediakan alamat Marissa Aesthetic.
SELAMAT MENCUBA YA SEMUA!


MARISSA%2BHQ 
MARISSA%2BSHAH%2BALAM
MARISSA%2BKUANTAN
MARISSA%2BBANGI
MARISSA%2BMELAKA
MARISSA%2BKELANTAN
MARISSA%2BSENAWANG
MARISSA%2BKEDAH
MARISSA%2BJB




Comments

Popular posts from this blog

MINYAK MASAK (SAWIT & KELAPA) UNTUK KECANTIKAN KULIT

RAWATAN JERAGAT DI MARISSA AESTHETIC

Kedut kerana usia wajah nampak tua kini tiada lagi dengan menggunakan teknologi baru redlight di Marissa