RAWATAN JERAGAT DI MARISSA AESTHETIC


TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH JERAGAT DEGIL ANDA.

"JERAGAT MAKIN PUDAR DENGAN SEKALI RAWATAN JERR"

RAWATAN JERAGAT MARISSA AESTHETIC berjaya membantu beribu wanita dan lelaki di luar sana untuk pudarkan jeragat seawal sekali rawatan sahaja. 



ANTARA MASALAH YANG SERING DIHADAPI



📌 Malu mempunyai wajah berjeragat 


📌 Menjadi murung dan tak berkeyakinan 


📌 Jeragat menjadi bertompok kehitaman 


📌 Saiz jeragat yang kecil menjadi besar dan bercantum dengan jeragat lain 


📌 Sudah banyak duit dihabiskan tetapi jeragat tetap tidak hilang


"Macam-macam produk dan tips saya dah cuba, tapi still tak ada perubahan.. sama jer... "
"Dulu kulit saya cantik, tetapi lepas bersalin je terus naik jeragat bertompok-tompok.. malunyer rasa" 


⚠ PENYELESAIAN UNTUK MASALAH JERAGAT AKHIRNYA TERJAWAB. RUPA-RUPANYA JERAGAT BOLEH DIRAWAT DENGAN KAEDAH SAINTIFIK. ANDA HANYA PERLU TAHU CARA YANG  BETUL & KAMI SEDIA MEMBIMBING ANDA. 


MUNGKIN SEKARANG ANDA SEDANG TERTANYA-TANYA.. 
"Bagaimana rawatan jeragat ini dapat membantu anda menghilangkan jeragat degil dengan mudah dan selamat?"


DENGAN RAWATAN JERAGAT DI MARISSA, ANDA PASTINYA MAMPU... 
📌 Menghilangkan jeragat tebal di wajah tanpa pengelupasan
📌 Mencerahkan warna kulit dengan sekata 
📌 Melicinkan kulit yang kasar menjadi halus

JOM KETAHUI PUNCA JERAGAT SEBENARNYA 




SEKIRANYA ANDA MENPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG BAGI HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SKAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  

KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 



JOM IKUTI KEJAYAAN PUAN NORA MENGHAPUS JERAGAT 

 


 

Saya Nora, berkerja sebagai guru. Saya ini seorang yang simple dan tak suka sangat bersolek. Mujurlah saya di kurniakan kulit yang putih bersih. Walaupun saya tak bersolek wajah saya tetap tak kusam. Pada satu hari saya dihadiahkan sejenis krim oleh teman baik saya, menurut teman saya krim ini sesuai bagi wanita berusia 40 tahun. Ia boleh membantu mencerahkan kulit dan membuat wajah kita jadi awet muda. Saya rasa teruja untuk mencuba produk tersebut.


Selepas dua minggu menggunakan krim tersebut, kulit wajah saya menjadi cerah kemerahan. Ramai orang tegur mengatakan kulit saya nampak lebih cantik sekarang. Ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk menggunakannya. Selepas dua bulan, saya nampak ada tompok hitam dan saya sangat terkejut. Semakin hari tompok hitam ini menjadi semakin tebal  dan teruk. Ini membuatkan saya merasa sangat malu dan sedih. Saya cuba merawatnya dengan membeli pelbagai krim kecantikan. Saya juga telah pergi berjumpa doktor kulit tapi malangnya tak berjaya juga. Saya selalu berdoa semoga berjumpa rawatan yang tepat.

Suatu hari kakak saya memberi cadangan untuk pergi ke Marissa Aesthetic bagi mendapatkan khidmat nasihat. Sebelum ini saya tak tahu tentang rawatan Marissa Aesthetic. Kakak saya kata ramai kawan-kawan dia telah berjaya merawat pigmentasi apabila ke pusat kecantikan Marissa.Tanpa membuang masa, saya pun menghubungi staff Marissa Aesthetic.

Setelah membuat appoinment saya telah pergi utk menjalani analisis kulit wajah saya. Konsultant Marissa Aesthteic memberikan penerangan yang terperinci tentang masalah kulit saya. Beliau juga memberikan beberapa tips kecantikan agar wajah bebas jeragat.


Setelah menjalani rawatan kulit saya semakin bersih dan saya dah tak perlu lagi menggunakan mekap lagi. Saya gembira kerana  saya dah tak perlu tempek  apa-apa lagi dekat muka saya. Kulit saya manjadi bersih dan cantik secara semulajadi. Sewaktu tompok hitam melekat di muka saya terpaksa menggunakan mekap yang tebal dan sangat malu untuk keluar tanpa mekap. Kini saya rasa bebas dari masalah jeragat. Terima kasih Marisaa atas kualiti servis yang terbaik.




Komen Konsultan :

"Daripada hasil skan analisis muka menunjukkan Puan Nora mengalami masalah kurang kolegen, sel pigmentasi meningkat kulit, kulit kusam dan tona tak sekata. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Nora ialah Facial Mesoskin, Rawatan Matikan Akar Jeragat dan Benang Kolagen. Kelebihan rawatan ialah menghasilkan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan sekata tona kulit muka. Selain itu, produk yang disyorkan kepada Puan Nora ialah Perfect Lady, White & Glow, Gluthatione, Nano Silver Water Spray dan Sabun Firm & Clear."

SEKIRANYA ANDA MENPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG BAGI HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SKAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?
  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 


LAGI...TESTIMONI PANAS 🔥

TESTIMONI 1


PUAN SURAYA, 45 TAHUN

"Saya memang seorang wanita yang dilahirkan dengan kulit yang jenis sensitif. Makin saya berusia, jeragat mula bertambah. Mula-mula saya buat tak tahu je,tapi bila suami kerap tegur pasal muka saya yang nampak makin banyak pigmen ni, saya makin cuak... dah lah muka berjeragat, kulit pula kusam dan pucat. saya memang tak confident. Suami cakap saya nampak macam orang sakit. Sejak tu, kami mula cari rawatan yang boleh menghilangkan masalah jeragat saya ni. Kami ada nampak satu iklan yang boleh menghilangkan jeragat dengan cepat di facebook Marissa Aesthetic. Saya dah suami pun datang ke Marissa Aesthetic untuk tahu lebih detail lagi pasal rawatan jeragat ni. Konsultan Marissa sangat mesra dan telah terangkan pada saya macam mana nak rawat masalah ni"







Komen Konsultan: 

"Daripada hasil skan analisis muka menunjukkan Puan Suraya mengalami masalah pori-pori terbukakesan parut lamakulit kering dan sel pigmen meningkat. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Suraya ialah Facial Laser Medlite dan rawatan Stem sel semulajadi. Kelebihan rawatan adalah boleh memudarkan jeragat, mengurangkan pori-pori terbuka, mengurangkan parut lama dan mencerahkan kulit muka." 







TESTIMONI 2

PUAN ZAINUN, 43 TAHUN

"Sebelum buat rawatan di Marissa Aesthetic saya dah makan macam-macam jamu-jamu untuk hilangkan masalah jeragat saya yang tebal ni.. tapi lepas je datang ke Marissa masalah jeragat saya dah hilang.. Pakar di Marissa ada bagitahu yang masalah jeragat saya berpunca daripada tabiat lama saya yang suka makan jamu-jamu dan pelbagai lagi untuk menghapuskan jeragat. Rupanya ia beri kesan sampingan pada kulit wajah saya.."














Komen konsultan:

"Daripada hasil skan analisis muka menunjukkan Puan Zainun mengalami masalah kurang kolagen, sel pigmentasi meningkat, kulit kusam dan tona tak sekata. Rawatan yang dicadangkan kepada Puan Zainun adalah Facial mesoskin, Rawatan matikan akar jeragat dan benang kolagen. Kelebihan rawatan dapat menghasilakan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan menyekatakan tona kulit."




TESTIMONI 3
ENCIK KASSIM, 44TAHUN

"Saya mengalami masalah pigmentasi sejak saya bekerja di bawah cahaya matahari, sejak itu jeragat saya dah mula naik sedikit demi sedikit, dan sekarang jeragat saya dah nampak bertompok-tompok dan saya segan nak berdepan pelanggan. Sampailah satu hari, pelanggan saya syorkan saya buat rawatan di Marissa Men Centre. Saya mendapatkan khidmat nasihat daripada Dr Syam dan beliau mencadangkansaya membuat rawatan yang matikan kaar jeragat. Dr Syam menerangkan cara untuk menjaga kulit muka supaya bebas jeragat. Setelah menjalani satu sesi rawatan jeragat mulai nampak pudar. Kini saya kembali yakin untuk berdepan dengan pelanggan"







Komen konsultan:



"Daripada hasil scan analisis muka menunjukkan Encik Kassim mengalami masalah kulit terlalu berminyak, sel-sel kulit yang terlalu longgar, pori-pori terbuka, tona kulit tak sekata dan sel pigmentasi meningkat. Rawatan yang dicadangkan kepada Encik Kassim ialah rawatan stem sel semulajadi, rawatan matikan akar jeragat dan benang kolagen. Kelebihan rawatan adalah untuk menghasilkan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan menyekatakan tona kulit muka."


KELEBIHAN RAWATAN JERAGAT DI MARISSA AESTHETIC 
📌 Tidak menyakitkan 
📌 Cepat
📌 Tidak membahayakan kesihatan
📌 Hasil yang memuaskan dan berkualiti tinggi
📌 Tiada kesan sampingan 
📌 Terbukti berkesan
📌 Boleh bekerja seperti biasa sejurus selepas membuat rawatan

SEKIRANYA ANDA MENPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG BAGI HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SKAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 

MARI LIHAT TESTIMONI MEREKA YANG TELAH BERJAYA MENGHILANGKAN JERAGAT. MEREKA BOLEH, MENGAPA TIDAK ANDA? 👍 


MASIH RAGU-RAGU? JOM BACA LUAHAN RASA GEMBIRA SELEPAS BERJAYA MENDAPATKAN KULIT WAJAH IDAMAN 
👇👇👇



LANGKAH-LANGKAH RAWATAN DI MARISSA

Proses rawatan bermula dengan 3D SCAN MUKA. Kelebihan skan ini ialah  ia menunjukkan kedudukan jeragat yang di dalam kulit dan berapa tebal jeragat itu. Dengan itu, kita dapat merawat masalah jeragat dengan tepat & mudah.

Proses kedua ialah memulakan rawatan menghapuskan akar jeragat dan mengunaan produk Marissa.

KENAPA KENA BUAT 3D SCAN ANALISIS MUKA? 
📌 Untuk mengetahui tahap masalah kulit anda dengan tepat
📌 Untuk mendapat penyelesaian terbaik bagi masalah yang dihadapi
📌 Untuk memilih vitamin dan rawatan kecantikan yang paling sesuai

TAPI... BERAPA HARGANYA 3D SCAN ANALISIS NI? 
👉 Harga WALK-IN PROMO : RM90.00
+ Perkhidmatan 3D scan analisis muka
+  Laporan teperinci 
+ Konsultasi bersama pakar 

👉 Harga tempah  ONLINE: RM30.00
+ Perkhidmatan 3D scan analisis muka
+  Laporan teperinci 
+ Konsultasi bersama pakar 
+ FREE GIFT bernilai RM70.00 untuk dibawa pulang 

SEKIRANYA ANDA MENPUNYAI MASALAH JERAGAT SILA HUBUNGI KAMI SEKARANG BAGI HARGA ISTIMEWA ONLINE PROMO (HANYA RM30 BAGI SKAN MUKA YANG AKAN MEMBANTU ANDA MENJADI LEBIH CANTIK)

BAGAIMANA NAK TEMPAH ONLINE?  
KLIK BUTANG DI BAWAH SEKARANG 









Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the non surgical procedure may vary from one person to another.

Comments

Popular posts from this blog

MINYAK MASAK (SAWIT & KELAPA) UNTUK KECANTIKAN KULIT

PENGALAMAN PERTAMA SAYA BUAT RAWATAN DI MARISSA AESTHETICS SAYA MERASAKAN SANGAT SERONOK