MASIH TERTANYA2 APAKAH PEMAKANAN TERBAIK? MENGAPAKAH TIDAK MAKAN BUKAN TEKNIK DIET YANG BAIK?


Diet yang terbaik bagi mendapatkan bentuk tubuh dan berat ideal bukan bererti perlu berpuasa dan tidak makan. Ramai orang menyangka apabila berhenti makan dia akan mencapai impiannya namun menjadi kecewa apabila gagal.
KLIK GAMBAR UNTUK KONSULTASI PAKAR

Mengapa?
Sebenarnya, apabila kita berhenti makan, secara automatik sistem metabolik kita juga berhenti bekerja. Sistem diet yang terbaik adalah yang berjaya membuka suis metabolik dengan pantas. Apabila sistem metabolik bekerja dengan aktif, seseorang akan kelihatan lebih kecil dan anggun.
Tahukah anda usus merupakan organ pintar yang memberi signal bagi membuka suis metabolik? Dan apabila suis metabolik terbuka apakah yang berlaku?
=> Penukaran struktur lemakputih (LP) kepada struktur lemakcoklat (LC).

Mengapakah LP merbahaya?
1) LP merupakan sebatian tidak aktif sukar untuk pecah dan mudah berkumpul menjadikan seseorang tampak gempal lalu mengganggu penampilan.
2) LP mudah mendatangkan penyakit.

Mengapakah LC terbaik bagi kesihatan?
LC merupakan sebatian aktif yang menjana tenaga bagi kehidupan yang sihat. LC ialah sebatian yang menjadi suis metabolisma.
Program Marissaslimway merupakan program sihat yang akan memberikan impak positif terhadap kehidupan anda.
KAMI MEMBANTU MENUKARKAN LP KEPADA LC DENGAN PANTAS UNTUK MENGHIDUPKAN SUIS METABOLISMA.
Kadar pengurangan LP akan disukat dari masa ke semasa dan hasil keberkesanannya anda akan dapat nilaikan sendiri.
Hubungi kami segera bagi sesi body analisis dan lihatlah sendiri jumlah LP yang terdapat pada diri anda. Setelah kehilangan LP anda akan merasa lebih segar ringan dan selesa, kadar pernafasan yang lebih dalam, stamina meningkat dan dapat bersenam lebih lama.
Bagi anda yang mengimpikan perubahan setelah sekian lama, mulakanlah pendekatan secara saintifik dari hasil kajian pakar kami.
Usahlah membuang masa lagi kerana ternyata selama ini anda tidak mengikuti cara yang tepat. Dalam program ini juga setiap orang akan diberi panduan yang terperinci, sesuai dengan jenis metabolik masing-masing. Ini kerana suis metabolik seseorang adalah unik.
Kenyataan ini tepat memandangkan lokasi pengumpulan LP adalah berbeza bagi setiap orang. TEKNIK PENGHAPUSAN LP PADA ZON PPP & PD adalah berbeza sama sekali. Dari hasil kajian intensif, kami telah mengenal pasti teknik yang terbukti berkesan. Hubungilah kami segera bagi sesi body analisis dan dapatkan diskaun tak masuk akal di online.
Dengan harga serendah RM30 anda dapat melihat dengan nyata dan tepat apakah kesilapan yg telah dilakukan selama ini. Konsultan kami yang ceria akan membantu anda kerana kejayaan anda adalah impian kami.
NOTA TAMBAHAN:
Kalau dulu memang orang ingat hanya senaman dan diet boleh membantu...

Tapi perasan tak?
Bersenam dan diet sekalipun still tak nampak perubahan yang diinginkan. Senaman zumba dah buat. Diet pun dah ketat siap nasi tinggal tapi masih tak nampak beza sgt... Sebab apa?
Sebab…
Ada satu perkara yang ramai mungkin tak tahu dan terlepas pandang..

APA PERKARA TU?
Perkara ini ialah SUIS METABOLISMA. Suis inilah yang terdapat pada beberapa bahagian pada kawasan yang tak diaktifkan
Antara bahagiannya
1) PPP pehaperutpinggang
2) PD punggungdada

Ingin kenalpasti punca masalah?
Jom kami jemput anda untuk jalani body analisis.
Harga asal RM150
Tapi kini kami berikan pemeriksaan ini dengan hanya:

RM30 SHJ!
RM30 SHJ!
RM30 SHJ!

KLIK GAMBAR UNTUK DAFTAR SEKARANG



Comments

Popular posts from this blog

MINYAK MASAK (SAWIT & KELAPA) UNTUK KECANTIKAN KULIT

RAWATAN JERAGAT DI MARISSA AESTHETIC

Kedut kerana usia wajah nampak tua kini tiada lagi dengan menggunakan teknologi baru redlight di Marissa